11.12.2017

"Здравен отзив“ е порталът за пациентска удовлетвореност на НПО

"Здравен отзив“ е името на портала за пациентска удовлетвореност на Националната пациентска организация (НПО), който вече предоставя възможност на пациентите да подават сигнал в случай на нередност или да споделят позитивните си впечатления. Интернет порталът вече е активен. Този проект е продиктуван от необходимостта, която хората са ни показали, че има. Това коментира в интервю за предаването "Хоризонт до обед" д-р Станимир Хасърджиев, председател на Националната пациентска организация: През последните години наблюдаваме един процес, в който хората доста по-активно търсят правата си, опитват се да подобрят системата, да променят нещата към по-добро. В България има много институции, които отговарят за различни части от здравния процес, съответно и към тях трябва да бъдат насочвани различни сигнали. Не винаги хората познават цялото това законодателство. Смисълът на "Здравен отзив" е точно такъв – хората да имат едно място, където да подават своите сигнали, а специалисти, експерти към Националната пациентска организация да придвижат този сигнал към съответните институции.Цялото интервю с д-р Станимир Хасърджиев можете да чуете в звуковия файл.

Още

Горещи