16.12.2017

Германия поискаха Tesla да спрaт да използват името Autopilot в рекламите на автомобилите си

Eдна от иновациите, на която могат да се наслаждават собствениците на новите автомобили на Tesla е функцията Autopilot. Благодарение на нея моделите на компанията могат да се движат самостоятелно по пътното плана без това да изисква намесата на водача. Tesla са разработили Autopilot на базата на уникална система, която от десетилетия се използва в авиацията. Включването на подобна функция в нейните автомобили предизвика много коментари свързани със сигурността на пътниците.    Германският министър на транспорта, Александър Добриндт сподели намеренията си да забрани на Tesla да използват в рекламните материали на автомобилите си името Autopilot, съобщава VentureBeat. Основната причина за това е, че така компанията подвежда клиентите, които си мислят, че след като активират този режим не се изисква тяхното внимание. Според официалното изявление на министъра това не е така и всеки водач трябва да продължи да следи пътя, дори ако използва Autopilot.    Представителите на компанията са на мнение, че са провели тестове, изминавайки стотици милиони километри, при които е станал само един инцидент. Tesla защитиха своята позиция и с твърдението, че постоянно предоставят софтуерни ъпдейти, за да подобряват работата на Autopilot. Въпрос на време е да проследим как ще продължи да се развива този конфликт. Aко и други компании предяват подобни обвинения това може да се превърне в голям проблем за Tesla.    Вижте как Германия ще въведе черна кутия за всеки автомобил с автопилот

Още

Горещи