15.12.2017

Няколко начина да намалим стреса

Стресът може да се появи в живота ни по всяко време и с различни нива на интензивност. Понякога само един разговор може да се окаже стресиращ за нас, докато в други случаи стресът се натрупва с времето. Без значение от причината – вижте 6 техники за бързо намаляване на стреса Дишайте съсредоточено Психиката и мислите ви често са пряко свързани с дишането ви. Ако чувствате стягане в гърдите, притеснени сте и в главата ви е каша от негативни мисли, вероятно дишате прекалено бързо и не достатъчно дълбоко. Забавете дишането си, за да избистрите ума и да се почувствате добре. Вдишвайте и издишвайте на всеки пет секунди за кратък период от време. Отдих сред природата Отдихът сред природата винаги има успокояващ ефект. Независимо дали ще се поразходите до близкия парк или планина, близостта с природата ще ви се отрази успокоително. Ако нямате възможност да излезете навън може да си пуснете релаксивни природни звуци – в интернет има много такива. Достатъчно е просто да затворите очи, да ги слушате и да дадете воля на въображението си, че се намирате на най-красивото място. Спортувайте Спортът освобождава по естествен път адреналин и ендорфини, които ви карат да се чувствате по-добре. Можете да успокоите ума си и да намалите допълнително стреса, съсредоточавайки се върху самото изпълнение на упражненията, които правите. Насочете вниманието си върху техниката на тренировката и върху това по какъв начин тя ви кара да се чувствате. Най-пр...

Още

Горещи