13.12.2017

Защо Facebook са най-подходящият купувач на Twitter

Facebook вече два пъти опитаха да придобият  Twitter. Микроблогинг платформата се надява с намирането на евентуален купувач да успокои инвеститорите и да подобри финансовото си състояние. Социалната мрежа генерира приходите си предимно от реклама. Именно това е причината Facebook да е най-подходящия кандидат за купуването на Twitter, събщава VentureBeat. Компанията разполага и с необходимите ресурси, за да извърши придобиването.   Един от основните мотиви зад това решение е факта, че Twitter знае неща за потребителите, до които Facebook няма достъп. Базата данни на микроблогинг платформата е чудесен начин рекламодателите на Facebook да разберат повече за нещата, от които се интересуваме и обичаме да правим. В крайна сметка означава, че компанията ще може да продава още повече продукти на потребителите си. Тwitter е популярна платформа за излъчване на събития в реално време.   От своя страна това е пазарна ниша, към която Facebook проявяват все по-голям интерес през последните месеци. Комбинацията между огромната база данни на двете компании може да ги превърне в още по-влиятелен инструмент за таргетиране на реклами в интернет. Слуховете за купуването на Twitter доведоха до осезаем спад в нейните акции на борсата, което би улеснително допълнително подобна сделка. В заключение ще отбележим, че Google и Disney под една или друга форма също проявят интерес към тази бизнес възможност.   Вижте пет полезни неща в Twitter, които е добре да знаете

Още

Горещи