15.12.2017

Дигитален маркетинг – не средство, а необходимост

Любомир Кабакчиев за първи път се запознава с дигиталния маркетинг, когато започва собствен онлайн бизнес. Тогава той не разбира защо продуктите му са качествени, сайтът има последователи, но въпреки всичко е на път да фалира заради липса на клиенти. Любомир започва да се интересува от дигиталeн маркетинг и изгражда нова стратегия за своя магазин. Така бизнесът му се разраства и приходите се увеличават до три пъти. А Любомир решава да сподели опита си с други хора и създава дигитална агенция за маркетинг реклама. Според Любомир е невъзможно бизнесът да не бъде в интернет пространтсвото: Българите прекарват между два и три часа ежедневно в социалните мрежи. Ако бизнесът не е там, той губи много голяма аудитория от потенциални клиенти. Тъй като дигиталните канали се разрастват, развиват и променят бързо, стратегията на този вид маркетинг също трябва да променя средствата си. Това е едно от предизвикателствата пред всеки, който е решил да популяризира продукцията си по този начин.

Още

Горещи