25.06.2018

Храни, на които трябва да наблегнете тази пролет

Пролет е! Забравете за супите, яхниите и сложните манджи, с които бяхте привикнали през зимните месеци. Важно е да запомните, че през пролетта организмът ви изпитва сериозен стрес и недостиг на витамини, така че не трябва да прекалявате с диетите. Пролетният ви хранителен режим трябва да бъде разнообразен и богат на храни с високо съдържание на витамини. Такива са плодовете и зеленчуците, които задължително трябва да присъстват в ежедневното ви пролетно меню. Вижте няколко предложения за свежи храни, с които да се подготвим за лятото, да сме здрави и във форма. Зеленчуци През пролетта има голямо разнообразие от зеленчуци. Те са един от най-добрите начини да си набавим желязо и фибри, които подпомагат извеждането от организма на шлаките и токсините. В менюто ни трябва да има зелени салати, домати, чушки, зелен лук, коприва. Царевицата е добър пример за това какви продукти да избирате през пролетта. Тя е вкусна, полезна и засищаща, богата е на антиоксиданти и е добър източник на фибри. Може да я овкусявате според вашите предпочитания — сирена, подправки или само малко сол. Плодове Плодовете са основен източник на витамини, но те също така играят съществена роля в борбата с пролетната умора. Най-добре е да ядете плодовете на гладно, половин час преди хранене. Какво по-тонизиращо и енергизиращо можете да си подарите за старт на деня от един прясно изцеден фреш ...

Още

Горещи