20.04.2018

От какво се нуждаят геймърите с Android устройства

Razer вече представи своя многоочакван първи смартфон – устройството, за което се твърди, че е  направено от геймъри за геймъри. От Slash Gear  обаче смятат, че става въпрос просто за още един модел смартфон от най-високо ниво и съществуването на смартфон като Razer повдига въпроса има ли нужда от модели смартфони за гейминг.   Причината е, че има много други фактори, които са важни за Android геймърите и игрите за Android, и от медията смятат, че ако вниманието на широката публика постоянно се насочва към модели, които са провъзгласени за „геймърски“ смартфони, има вероятност това впоследствие да разочарова някои потребители.   Затова анализаторите от Slash Gear са си позволили да повдигнат някои въпроси, провокирани от медийното внимание към Razer.   Има ли нужда от понятие като „геймърски смартфон“ Не разбирайте написаното по-горе погрешно. Razer Phone е наистина много мощно устройство. Освен за отсъствието на процесора NVIDIA Tegra, геймърите няма за какво да съжаляват. Те получават хардуера, за който са мечтали – невероятен 120 Hz 2K дисплей, 8GB RAM, предни стерео високоговорители Dolby Atmos, 4 000 mAh батерия и най-новия чип Snapdragon 835.   С изключение на дисплея, вече сме виждали тези спецификации, а днес в мобилната индустрия всеки очаква развитие на хардуера – по-мощен процесор, по-голяма памет и т.н. При игрите за Android обаче, хардуерът не е фактор, тъй като те не са ограничени само до смартфоните и в действителност могат да бъдат стартирани на всяко устройство, което работи с Android – от NVIDIA SHIELD до „направи си сам“ конзолите, които използват Android емулатори.   Има ли нужда от нови „game engines“ Ако не става въпрос за хардуера, тогава трябва да е софтуера, нали? Не точно. Разбира се, самата Android платформа винаги ще бъде фактор, на който да се гледа под лупа, но тя никога не е била пречка. Дори и прословутата фрагментация на Android не е проблем, тъй като така наречените „game engines“ се грижат за проблемите на съвместимостта.   Така че „game engines“ са инструментите, от които се нуждаете, за да изградите и стартирате игри, но те самите не правят игри. Има достатъчно инструменти, които да правят сложни и графично интензивни игри за Android.   Има ли нужда от повече контролери Определено няма нужда от повече контролери. Има десетки, ако не и стотици от тях и би било добре ако при геймпад като Moto GamePad Mod се премахне необходимостта да разчитаме винаги на ненадеждни Bluetooth връзки. Освен това би било хубаво ако Nintendo Switch покрива множество настройки и нужди за игри.   Повечето игри за Android все още се играят най-често на телефона, при това при странни обстоятелства много често. Когато ви дойде желанието за игри, едва ли искате да мислите как да сдвоите контролер. Тъч възможностите на сензорните екрани все още са най-добрият начин да се играят Android игрите.   Ще има ли по-добра поддръжка за контролери Android всъщност се нуждае от по-добра поддръжка за контролери. Въпреки че има хиляди гейминг контролери на пазара, поддръжката за тях е ужасяваща. Унифицираната поддръжка за контролери в Android обаче не е приоритет, тъй като в края на краищата Android е платформа за смартфони на първо място и гейминг платформа като допълнение.   Някои от разработчиците на игри са разработили свои собствени начини игрите им да поддържат контролери и това доведе до ситуация, при която някои Android игри се възпроизвеждат добре с контролери, други – не, а трети – долу-горе. Това е ужасно за потребителите.   Ще повлияе ли положително на удоволствието от играта един стандартен жичен видео изход? Колкото по-големи стават екраните на смартфоните, толкова повече искаме да поставим дисплеите им на още по-големи екрани, като телевизори, монитори и проектори. Това обаче никога не е било лесно за Android.   По-старите поколения телефони използват несъвместими технологии, като MHL, SlimPort и други. Преминаването към USB-C подобри ситуацията малко, но не изцяло. Освен факта, че стандарта все още не е във всеки нов телефон, дори и тези от висок клас, неговата поддръжка за външни дисплеи на Android също е все още непоследователна.   Разбира се, има безжични опции като Miracast и Chromecast , но и те имат свои недостатъци. Нестабилните безжични връзки и латентността могат доста да нарушат удоволствието ви от играта. В повечето случаи, кабелната връзка наистина е отговорът на всичките проблеми.   Разнообразие Android не се нуждае от повече игри. Всъщност не е тайна, че има твърде много игри. За съжаление обаче повече от половината от тези игри са клонинг на други игри. Android се нуждае от повече видове игри. Напълно разбираемо е, че разработчиците искат да се възползват от последните тенденции, за да направят печалба, но това води до ситуация,  която вече убива потенциала на мобилните игри.   Вижте най-добрите игри от комиксите на Marvel за Android

Още

Горещи